20 Kasım 2011 Pazar

Haftanın Özeti :)

 İnanılmaz yoğun, aksiliklerle başlayan ama çok güzel biten bir hafta oldu benim için. Haftaya birazcık koyulaştırmak isterken resmen siyaha boyadığım saçlarımın yarattığı hayal kırıklığıyla başladım hala aynada baktığımda kendime alışamadığım bir ben var :)Haftasonu Mihriban ablanın doğum günü vardı tabi doğum günü demek hazırlanması gereken bir pasta demek tabi birde süpriz kurabiyelerimiz vardı :) Perşembe günü Mihriban ablanın pastası için hazırlıklara başladım bu sefer farklı bi pandispanya denemek istedim ve internetten aldığım bir tarifi uyguladım aynı ölçüler ve tarife göre yapmama rağmen pandispanyanın ortası çöktü gece yarısı yeniden pandispanya yapmak zorunda kaldım :( Ama neyseki sonraki yaptığım tamda olması gerektiği gibiydi :)
Bu arada ben pastayı yaptıktan sonra fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için mumlar üflendikten ve kalktıktan sonra delik deşik halini çekebildik ancak :D TaBİ bide arabada savrulurken yamulan yerleri. Neyse ben size pastamızdan bahsedeyim caramel aromalı pandispanya, bitter çikolatalı ganaj ve arasında bahçemizden toplanan (yazın toplanıp buzluktan çıkarılmış) vişneler. Çok organik bi pastaydı :) Neyse her ne kadar görüntüsü dağılmış ve korkunç olsada herkes tadına bayıldı. Pastamızın yanında yıldız ve papatya kurabiyelerimiz vardı bunlarda herkes için özel olarak keselere konulmuştu. Gecenin sonunda herkes pastamı çok beğendini söyledi tabi arada benim yaptığıma inanmayıp pastayı hazır sananlar olmadı değil.
Bunun dışında bende bugün için ayrı bir heycan vardı arkadaşım Ankaraya geldi sabah uyanmak biraz zor oldu bi gece önceki doğum günü beni bitap düşürdü eve 3 te döndük uyuduğumda sanırım saat 4tü  tabi sabah pestilim çıkmış bir şekilde zorlada olsa uyanmayı başardım ve bilin bakalım ne oldu geç kaldım arkadaşım taa İzmitten geldi ben evden aştiye yetişemedim :) neyseki benim duyarlı arkadaşım beni aştiye kadar yormayıp kızılaya geldi daha anlatıcak çok şey olmasına rağmen en önemlileri bunlardı biraz daha uyumassam sanırım bilgisayar başında uyuyakalıcam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder