3 Ağustos 2012 Cuma

Bebeğimiz geldii (:




Şu ara hepimiz çok mutluyuz çünkü Zeynep aramıza katıldı. Küçük hanım için o kadar kurabiye tasarladık kararsızlık yaşadık derken biz daha hazırlıklarımızı tamamlayamadan kızımız içeride sıkılıp doğmaya karar verdi tabi bizim kurabiyeler her ne kadar aceleye gelse de yinede fena olmadılar.


Tabandaki kurabiyelerimiz tarçınlı ve zencefilli. İşin en zorlayan kısmı ise kurabiyeleri arabaya yerleştirmek oldu. Başta arabanın içine köpük kullanmıştım ama köpük pek sağlam olmadı açıkçası kurabiyeler ağır geldi bende strafor kullandım oldukça sert bir malzeme kesmekte biraz zorlandım arabanın ebadına ayarlamak biraz zor oldu, bide arabamız başlangıçta mavi idi ufak bir operasyonla rengini pembe yaptık.

Şeker hamurunu daha önce kendim yapıyordum ama bu kez hazır kullandım hem vakit anlamında aceleye gelmesinden hemde kullanımının daha rahat olmasından tabi marka seçimi oldukça önemli ben pasdekor tercih ettim daha önce farklı bi marka kullanmıştım ama hamurum kırılıyordu kurabiye yapımında pek sıkıntı yaratmasada pasta kaplamakta oldukça sıkıntı olmuştu.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder